کسب درآمد کسب درآمد موسوی و کروبی ابوسفیان اند یا آمریکا یا هر دو؟! :: آتش سرخ

آتش سرخ

سرگرمی

آتش سرخ

سرگرمی

موسوی و کروبی ابوسفیان اند یا آمریکا یا هر دو؟!

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۴۱ ب.ظ
موسوی و کروبی ابوسفیان اند یا آمریکا یا هر دو؟!
موسوی و کروبی ابوسفیان اند یا آمریکا یا هر دو؟!

آقای روحانی گفته که پیغمبر اکرم پس از فتح مکه، دشمن ترین و ظالمین ترین فرد یعنی ابوسفیان را بخشید و خانه او را مامن دیگر دشمنانش قرار داد . . .

آقای روحانی مشخص نکرده که این بحث را در خصوص مباحث سیاست خارجی و آشتی با دنیا و آمریکا مطرح کرده یا مرتبط با مباحث سیاست داخلی و مسائل پیرامون سران فتنه . . .

اگر منظور جناب روحانی، موسوی و کروبی هست، موسوی و کروبی را باید معادل با معاویه گرفت که در مقابل علی ایستاد و نه معادل ابوسفیان که در این صورت تاریخ مشخص است و علی با معاویه جنگید. . . .

بماند که اگر قرار است معاویه بخشیده شود، این در اختیار علی هست و نه در اختیار مثلا اشعث منافق . . .

اگر منظور رئیس جمهور از ابوسفیان مثلا ایالت متحده امریکا باشد که بنظر شباهت بیشتری هم دارد، باید توجه داشت که، وقتی ابوسفیان را پیغمبر اکرم بخشیدن که ابوسفیان با وساطت عباس بن عبدالمطلب به نزد پیغمبر رسید و توبه کرد و اسلام آورد ولو اسلام ظاهری . . .

یعنی شرط اول توبه هست و تازه پس از توبه، این پیغمبر هست که باید ببخشد. . . .

امروز جایگاه رسول خدا برای آنانکه اصل ولایت فقیه را قبول دارن، در اختیار ولی فقیه است . . .

اگر بخششی چه در خصوص سران فتنه و چه در خصوص دشمنانی مانند آمریکا هم بخواهد در کار باشد، در ید و اختیار رهبری ست. . .

مگر چند روز گذشته در جمع پرسنل وزارت اطلاعات نگفتند که تنها پرچم دار رهبری است . . .

رهبری انقلاب در آخرین موضع خود در خصوص آمریکا در روز 19 دیماه 92 اعلام کردن که آمریکا شیطان است و ما با شیطان داریم مذاکره می کنیم . . .

البته باید تشکر کرد که موسوی و کروبی را ابوسفیان می دانید . . .


منبع : http://mazloum.ir

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۷

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.