کسب درآمد کسب درآمد مانکن های تبلیغاتی اینترنت فراتر از آفساید :: آتش سرخ

آتش سرخ

سرگرمی

آتش سرخ

سرگرمی

مانکن های تبلیغاتی اینترنت فراتر از آفساید

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۳۷ ب.ظ
مانکن های تبلیغاتی اینترنت فراتر از آفساید

زن بعنوان موجودی زیبا، ظریف، مستقل، آرامی بخش، با تقدس دختری، همسری، خواهری و مادری در مسیر تکامل جامعه است و تا ارزش خود را نشناسد و یا جامعه از موهبت او محروم باشد، انحطاط قطعی آن جامعه را بدنبال خواهد داشت.

به تازگی پوشیدن ساپورت و شلوارهای تنگ برای دانش‌آموزان ایالت ماساچوست آمریکا ممنوع شد. مسئولین این مدارس معتقدند که پوشیدن لباس های تنگ و تحریک کننده مانع پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان می شود؛ آنها برای مقابله با افت تحصیلی دست به این اقدام زده اند.

مانکن های تبلیغاتی اینترنت فراتر از آفساید

جالب نیست؟ کشورهایی که همیشه آوازه بی بندو باری آنان شنیده می شود امروز برای نوع پوشش بانوان خود حد و مرز تعیین می کنند اما اینجا در ایران کشوری که قانون آن بر پایه ی اسلام است برای جذابتر نشان دادن و ترویج به پوشیدن لباس های تنگ زنان تبلیغات می کنند. امروز وقتی به دنبال یک نرم افزار صفحات سایت های دانلود را مرور می کردم مدام چشم هایم به تبلیغات های تحریک آمیزی می افتاد که بیش از تبلیغ محصول بدنبال تبلیغ پوشش تحریک آمیز بودند.

توضیحات بیشتر در ادامــه ...

اما چرا استفاده از زنان برای تبلیغات؟

غربی ها همواره از زن استفاده ابزاری نموده اند. زمانی برای استفاده های جنسی و زمانی هم برای فروش محصولات و کالاهای خود. استفاده از جاذبه ی جنسی زن ،احمق جلوه دادن زن و محدود کردن فعالیت‌های زن به کار در خانه انواع مختلف تبعیض‌های جنسی اعمال شده به زنان در تبلیغات هستند.

غربی ها از زیبایی و فریبندگی زن در جهت منافع سرمایه داری و عرضه ی یک کالا استفاده می کنند که نه تنها تنزل مقام بلکه وجود زن در حد اشیا و حتی کمتر را نشان می دهند. صاحبان سرمایه و شرکتهای تبلیغاتی چه توجیهی می‌توانند برای آن داشته باشند؟ آیا غیر از این است که از غریزه ی جنسی مصرف کننده در جهت فروش کالای خود استفاده می‌کنند؟

محققان دانشگاه مینه سوتا ادعا می کنند که زنان اغلب در مقابل تبلیغات هایی با تصاویر برهنه و یا غیر اخلاقی خاموش هستند و سخنی نمی گویند اما آنها می توانند به تغییر ذهن در مورد این تبلیغات کمک کنند. نتایج این مطالعه که در مجله علوم روانشناسی منتشر شده، نشان داده شده است که اگر فروشندگان محصولات گران قیمت را با تصاویر زنان به نمایش بگذارند و تبلیغ کنند محصولاتشان بهتر فروش خواهد رفت.

مانکن های تبلیغاتی اینترنت فراتر از آفساید

 

تبلیغات های اینترنتی در ایران خط مقدم برهنگی

با وجود محدودیت ها در کشور، اینترنت بستر مناسبی است برای ترویج فرهنگ برهنگی. نوع پوشش زنان در تبلیغات های اینترنتی سایت های ایرانی به نوعی ترویج مد می باشد اما این مد ها به سوی برهنگی و تحریک پذیری پیش می روند. جذابیت بیش از پیش پوشش ها و تنوع آن باعث می شود بانوانی که جذب این تبلیغات ها می شوند از این پوشش الگو بگیرند.

 مانکن های تبلیغاتی اینترنت فراتر از آفساید

 

وظیفه تبلیغات های اینترنتی ترویج بی بند و باریست

وقتی به این تبلیغات ها در وب سایت های ایرانی خوب نگاه کنیم متوجه می شویم ژست زنان و زاویه ی عکاسی از آنها، نقاط تحریک آمیز اندام زنان را بسیار واضح نشان می دهد به نحوی که مخاطب فارغ از نوع کالای تبلیغاتی بیشتر متوجه اندام تحریک آمیز زنان می شود.

 مانکن های تبلیغاتی اینترنت فراتر از آفساید

 

هدف نهایی این تبلیغات ها

دیگر شکی نیست که این تبلیغات ها قلب فرهنگ ما را نشانه گرفته اند. درواقع ابتدا با عادی نشان دادن نوع پوشش می خواهند چشم های ما به این نوع پوشش عادت کند و بعد با ترویج این مد موجبات فساد های اخلاقی را در جامعه ترویج دهند. اگر یادتان باشد در سال های نه چندان دور مانتوی بانوان تا روی کفش بود اما هر سال سانتی از آن آب رفت و امروز تا بالای زانو رسیده است. دلیل اینکه این نوع پوشش مرسوم شد اینست که چشم های ما کم کم عادت کرد به کوتاه شدن مانتو و این درست همان کاریست که امروز تبلیغات های تحریک آمیز ایرانی سایت ها بر عهده دارند.

 مانکن های تبلیغاتی اینترنت فراتر از آفساید

 

قانون برای استفاده از زنان در تبلیغات چه می گوید؟

بر طبق قانون یکی از مأموریت‌های اصلی دفتر تبلیغات و اطلاع ‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نظارت بر آگهی‌ها و انطباق آن با موازین شرعی و قانونی کشور است؛ اگر آگهی‌های تبلیغاتی که در صدا و سیما، در تبلیغات محیطی، روزنامه‌ها و نشریات به چاپ می‌رسد، خلاف موازین شرعی و قانونی باشد، این نهاد قانونی باید برخورد لازم با این تخلف را انجام دهد .


منبع : http://sayberi174.persianblog.ir

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۷

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.